بازدید کننده گرامی! خوش آمدید. جهت دسترسی به تمام امکانات تالارهای گفتگو، لازم است با نام کاربری خود وارد شوید و اگر ثبت نام نکرده اید، ثبت نام نمایید. جهت ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
 
راهنمایی: برای انتخاب تالار مورد نظر و مشاهده مطالب مرتبط با موضوع خود ، به صفحه اصلی تالارهای گفتگو بروید.
مشاهده آنلاین تابلو معاملات بورس کالا

 

 

آمار معاملات و اخبار مهم بورس کالا از طریق ایمیل
تاریخ امروز 20 ژانویه 2018, 14:51




پاسخ به موضوع  [ 3 پست ] 
 مفاهیم بنیادین سیستمهای پاسخگوی اتوماتیک ( AutoResponders ) 
نویسنده پیام
آواتار کاربر

عضو: 16 مارس 2008, 17:54
پست ها: 109
سیستم پاسخگوی خودکار چیست؟
این عبارت به سیستمی اطلاق می شود که به صورت خودکار پیام معینی را در جواب نامه های رسیده برای فرستندگان ارسال می کند.

سیستم های پاسخگوی یک مرحله ای
سیستم های پاسخگوی اولیه، امکان فرستادن تنها یک پیام را به شما می دادند. این سیستم ها به علت کاربرد فراوان در سیستم های فاکس به وجود آمدند اما امروزه اکثر میزبان های وب امکان پاسخگویی اتوماتیک را در اختیار شما قرار می دهند. به این صورت که (برای مثال) سیستم با دریافت هر نامه اطلاعاتی در مورد محصول برای فرستنده نامه ارسال می کند.

بیشترین کاربرد سیستم های پاسخگویی یک مرحله ای در موارد زیر می باشد:

• منتشر کردن لیست قیمت
• ارسال متنی برای معرفی شرکت
• منتشر کردن آخرین مقالات
• فرستادن نامه برای تایید دریافت درخواست ها
• ارسال نامه خوش آمد گویی به مشترکین جدید
• انتشار اطلاعات مربوط به محصولات
و موارد دیگر

_________________
مقیم بر سر راهش نشسته ام چون گرد
بـدان هـوس کـه بدیــن رهـگـذار بــاز آیــد


16 آوریل 2008, 12:13
مشخصات شخصی
آواتار کاربر

عضو: 16 مارس 2008, 17:54
پست ها: 109
سیستم های پاسخگویی ترتیبی

با پیشرفت تکنولوژی سیستم های پاسخگویی ترتیبی به وجود آمدند. این سیستم ها به شما امکان می دهند که چندین پیام را طبق زمانبندی خاصی که خود تنظیم می کنید برای دیگران ارسال نمایید.
برای مثال: پیام اول بلافاصله پس از دریافت نامه ارسال می شود، پیام دوم 3 روز بعد فرستاده می شود، پیام سوم در روز هفتم و...
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بار تمام پیامها و زمانبندی را وارد سیستم کنید.

این سیستمها ابزار مناسبی برای فروش هستند. در منابع مختلف خوانده ایم که قبل از هر فروش لازم است حداقل 7 بار با مشتری تماس برقرار شود و همه می دانیم که در فروش اینترنتی نیز ابتدا مشتری باید کاملاً به فروشنده نزدیک شود و به او اطمینان پیدا کند.

سیستم های ترتیبی بدون دخالت شما ارتباط موثری را با مشتریان برقرار می کند.
(نکته: همیشه مسیری برای خروج اشخاصی که مایل نیستند ادامه پیام ها را دریافت کنند، در نظر بگیرید.)

کاربردهای دیگر سیستم های پاسخگوی ترتیبی عبارتند از:

• تدریس اینترنتی: برای مثال روزانه، فصلی از کتاب را ارسال کنید
• ارسال مطالب دائمی: مانند جملات پرمعنا یا فیلمها و تصاویر کارتونی
• سرویس های یادآوری کننده

سیستم های ترتیبی قدرتمند امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهند:

• وارد کردن پیام های نامحدود
• وجود گیرندگان نامحدود
• نوشتن پیام های مورد نظر (مجبور نیستید که از پیام های پیش ساخته استفاده کنید)
• فرستادن پیام ها به صورت متن یا کد HTML
• امکانات ردیابی آگهی های تبلیغاتی
و موارد دیگر

سیستم های پاسخگوی رایگانی در اینترنت در دسترس شما قرار دارد. مانند: Freeautobot و Sendfree. اما به علت استفاده مکرر از آن ها در تبلیغات نامعقول، عضویت در آنها توصیه نمی شود. زیرا بعضی از سرویس دهندگان اینترنت آنها را قفل کرده اند و نامه های رسیده از آنها را نمی پذیرند.
شما می توانید با پرداخت ماهیانه کمتر از 30 دلار مشترک یک سیستم پاسخگوی قوی و صاحب نام مثل Aweber یا Getresponse شوید.

_________________
مقیم بر سر راهش نشسته ام چون گرد
بـدان هـوس کـه بدیــن رهـگـذار بــاز آیــد


16 آوریل 2008, 12:16
مشخصات شخصی
آواتار کاربر

عضو: 16 مارس 2008, 17:54
پست ها: 109
سیستم های پاسخگوی خودکار طراحی شده برای فروش

این تکنیک پیشرفته برای فروش از ایده های اولیه سیستم های ترتیبی استفاده می کند و مفاهیمی از سیستم فروش را نیز به آن افزوده است. با این روش کل تجارت شما اتوماتیک می شود.
برای مثال: اگر شما 20 محصول برای فروش دارید، برای هر کدام از آنها یک پیام فروش می نویسید. سپس اولین اولین پیام خود را برای تمام افراد لیست email که قبلاً آن را تهیه کرده اید، می فرستید. هنگامی که فردی محصول اول را خریداری کرد، سیستم به صورت خودکار او را از لیست محصول اول حذف می کند و از آن پس پیام دوم برای او ارسال خواهد شد. این رویه به همین صورت بدون حضور شما در فروش برای تمام محصولات اجرا خواهد شد.
این سیستم ها ابزار قدرتمندی برای ایجاد یک تجارت خوش ساخت و موفق با صرف حداقل زمان و نیروی انسانی می باشد.
اما باید در نظر داشته باشید که برای شروع این تجارت باید بانکی از آدرس های پست الکترونیکی جمع آوری کنید. بهترین راه برای این کار، وارد کردن آدرس پستی برای دسترسی بازدیدکننده به مطالب خاص یا ارسال خبرنامه هایی با محتویات غنی برای آن ها می باشد.
اگر امکانات با ارزش تری به بازدیدکننده پیشنهاد کنید، لیست آدرس های شما بزرگتر خواهد شد و تکنولوژی سیستم های خودکار به شما بیشتر کمک خواهد کرد و سود بسیاری نصیب شما خواهد شد.

_________________
مقیم بر سر راهش نشسته ام چون گرد
بـدان هـوس کـه بدیــن رهـگـذار بــاز آیــد


16 آوریل 2008, 12:17
مشخصات شخصی
مشاهده پست های قبلی:  نمایش بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 3 پست ] 

افراد آنلاین

کاربران حاضر در این تالار: - و 11 مهمان


شما نمی توانید در این تالار موضوع جدید باز کنید
شما نمی توانید در این تالار به موضوع ها پاسخ دهید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را حذف کنید
شما نمی توانید در این تالار ضمیمه ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  

Powered by phpBB © phpBB Group
تبادل لینک | تماس با ما | دریافت قیمت کالاهای معامله شده از طریق ایمیل | تبلیغات در سایت | قیمتهای روزانه کالاهای پایه ایی در سایت | نقشه سایت | صفحه اصلی سایت | مقالات سایت


تمام حقوق برای سایت بورس کالا محفوظ است. نقل و استفاده از مطالب سایت  بورس کالا فقط با ذکر نام و لینک آدرس سایت بورس کالا مجاز است.
نوشته ها و نظرات کاربران سایت ، نظر شخصی افراد بوده و لزوما مورد تایید سایت نیست
توجه : سایت بورس کالا ، یک سایت مستقل و خصوصی بوده و ارتباطی با شرکت بورس کالای ایران ندارد