بازدید کننده گرامی! خوش آمدید. جهت دسترسی به تمام امکانات تالارهای گفتگو، لازم است با نام کاربری خود وارد شوید و اگر ثبت نام نکرده اید، ثبت نام نمایید. جهت ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
 
راهنمایی: برای انتخاب تالار مورد نظر و مشاهده مطالب مرتبط با موضوع خود ، به صفحه اصلی تالارهای گفتگو بروید.
کانال خریداران و فروشندگان مواد پلاستیک آمار معاملات و عرضه های مواد پلیمری در بورس کالا را از طریق تلگرام دریافت کنید
تاریخ امروز 19 آوریل 2018, 16:42




پاسخ به موضوع  [ یک پست ] 
 چگونه در تلويزيون تبليغ کنيم؟ 
نویسنده پیام

عضو: 14 فوریه 2009, 09:39
پست ها: 1056
تحقيقات مدرسه تجارت هاروارد حاکي از آن است که پخش مکرر و منظم يک آگهي در طول روز احتمال مشاهده آن توسط بينندگان را حداقل يک بار فراهم کرده و تصوير آن را در ذهن آنها ثبت مي‌کند.
درک علت عدم تمايل مخاطبان به تماشاي آگهي‌هاي تلويزيوني بسيار مهم است. از ديدگاه يکي از شرکت کنندگان در اين تحقيق، تنظيم براي پيگيري چشمي يک آگهي به سختي نشستن پشت يک کامپيوتر و توجه کامل به تبليغات اينترنتي است.

در راستاي افزايش توجه بينندگان به آگهي‌هاي تلويزيوني نظريات مختلف استراتژيهاي موثر براي کسب موفقيت در پخش يک تيزر تبليغاتي را مهارت در توليد آن، تعداد دفعات پخش و مکان قرار دادن يک برند در چارچوب يک آگهي بيان کرده‌اند. برخي از آنها پخش تصوير يک برند در قالب لحظاتي کوتاه و به طور پيش بيني نشده را توصيه کرده و در عين حال عده‌اي ديگر روش فروش ماهرانه (مجدانه) را براي اين کار پيشنهاد مي‌کنند. يک سري از افراد پخش يک آگهي قبل از ديگران و يا حتي آخر از همه را بهترين گزينه مي‌دانند.

آگهي‌هاي معما گونه سعي در سرگرم کردن و جذب افراد براي حل يک پازل و کشف محصول ارائه شده داشته و پاسخ را فقط در پايان عرضه مي‌کنند. اما تحقيقات انجام شده حاکي از آن است که چنانچه پس از گذشت پانزده ثانيه بيننده جوابي دريافت نکند، اين کار کاملا بي‌فايده خواهد بود. شهرت بالاي يک برند، پيچيدگي تصويري يک آگهي در حد نرمال و نوع کالاي تبليغ شده مطابق با نياز هر مشتري در ميزان تماشاي آن تاثير بسزايي دارد. در ادامه شيوه حضور يک برند در چارچوب يک آگهي، ابعاد آن، تعداد دفعات پخش و مدت زمان تعيين شده براي اين کار نيز نقش خود را در اين ميان ايفا خواهد کرد.

گاهي اوقات تبليغ کنندگان کالا خود را بسيار خلاق دانسته و نياز خود را به استفاده از تحقيقات علمي يا آکادميک انکار مي‌کنند، اما نتايج دريافتي بيانگر نقش کمکي و موثر آنها در ابلاغ پيام به مردم است.


25 دسامبر 2010, 14:30
مشخصات شخصی
مشاهده پست های قبلی:  نمایش بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ یک پست ] 

افراد آنلاین

کاربران حاضر در این تالار: - و 8 مهمان


شما نمی توانید در این تالار موضوع جدید باز کنید
شما نمی توانید در این تالار به موضوع ها پاسخ دهید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را حذف کنید
شما نمی توانید در این تالار ضمیمه ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
 cron
Powered by phpBB © phpBB Group
تبادل لینک | تماس با ما | دریافت قیمت کالاهای معامله شده از طریق ایمیل | تبلیغات در سایت | قیمتهای روزانه کالاهای پایه ایی در سایت | نقشه سایت | صفحه اصلی سایت | مقالات سایت


تمام حقوق برای سایت بورس کالا محفوظ است. نقل و استفاده از مطالب سایت  بورس کالا فقط با ذکر نام و لینک آدرس سایت بورس کالا مجاز است.
نوشته ها و نظرات کاربران سایت ، نظر شخصی افراد بوده و لزوما مورد تایید سایت نیست
توجه : سایت بورس کالا ، یک سایت مستقل و خصوصی بوده و ارتباطی با شرکت بورس کالای ایران ندارد