بازدید کننده گرامی! خوش آمدید. جهت دسترسی به تمام امکانات تالارهای گفتگو، لازم است با نام کاربری خود وارد شوید و اگر ثبت نام نکرده اید، ثبت نام نمایید. جهت ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
 
راهنمایی: برای انتخاب تالار مورد نظر و مشاهده مطالب مرتبط با موضوع خود ، به صفحه اصلی تالارهای گفتگو بروید.
کانال خریداران و فروشندگان مواد پلاستیک آمار معاملات و عرضه های مواد پلیمری در بورس کالا را از طریق تلگرام دریافت کنید
تاریخ امروز 20 اکتبر 2018, 23:59




پاسخ به موضوع  [ یک پست ] 
 چهار گام آسان براي جذب مشتريان بيشتر 
نویسنده پیام

عضو: 14 فوریه 2009, 09:39
پست ها: 1056
با يک برنامه ريزي خوب شما مي توانيد بر کيفيت محصولات افزوده و در نتيجه بر سوددهي کار بيفزاييد. در زير چهار گام آسان براي انجام بازاريابي به روشي موثر بدون پرداخت هيچ نوع هزينه اضافي ارائه شده است:

1. نقاط قوت خود را بشناسيد.
براي خودشناسي بهتر اين سوالات را از خود بپرسيد:

• چرا مردم از شما خريد مي کنند؟
• شما واقعا چه کاري براي مشتريان خود انجام مي دهيد؟
• نقاط قوت شما در مقايسه با رقبايتان چيست؟
• چه مهارتها يا برتري هايي شما را از ديگران متمايز مي کند؟

پاسخ به اين سوالات امتيازات شما را نسبت به ديگر رقبا نشان مي دهد. قيمت اجناس، موقعيت و جايگاه شما، مهارتهاي حرفه اي، رفتار، علاقمندي يا شخصيتتان ممکن است بر روي اين موضوع تاثير بگذارد.

گرايش افراد به سوي شما ممکن است به اين علت باشد که محصول جديد و متفاوتي به آنها ارائه شده است. درک نياز مشتريان و پاسخ به آنها اولين گام براي بازاريابي موفق به شمار مي رود.


2. مشتريان يا بازار هدف خود را شناسايي کنيد.
به منظور توسعه کاري خود شما بايد بر روي افرادي تمرکز کنيد که از کارتان قدرداني کرده و براي آن ارزش قائل مي شوند. نقاط قوت يا امتيازات شما در مقايسه با ديگر رقبا کمک بزرگي در اين ميان به حساب مي آيد.

براي شناخت جامعه هدف به مشتريان جديد خود نگاهي بيندازيد. کالاها يا خدمات مختلف چندين جامعه هدف براي شما به وجود آورده و کار را سنگين تر مي کند. آن دسته از خريداراني که به کار شما بسيار ارزش مي نهند، وفادارترين و سودآورترين مشتريان خواهند بود.


3. يک پيام معني دار ايجاد کنيد.
نکته کليدي در بازاريابي موفق رساندن پيام درست به افراد مناسب با توجه به بودجه شرکت است. اين پيام مشتريان را تشويق به خريد از شما مي کند. اين پيغام بايد نقاط قوتتان را بيان کرده و بدين وسيله آنها را به ارتباط با شما تشويق کند. به عبارت ديگر بايد زبان آنها را دانسته و آنچه را که دوست دارند به آنها بگوييد.


4. با توجه به بودجه خود بر دفعات ابلاغ پيام بيفزاييد.
هم اکنون شما بايد رسانه مناسب براي ابلاغ پيام را کشف کرده و با صرف هزينه مشخص پيامهاي بازاريابي خود را به گوش مشتريان برسانيد.

در تصميم گيري براي اين کار شما بايد سه نکته زير را به ياد داشته باشيد:
1. بودجه مشخصي براي نقشه خود در نظر بگيريد.
2. با توجه به بودجه خود از بيشترين امکانات براي ارائه محصولات خود بهره ببريد.
3. در عرضه کالا بر روي جامعه هدف خود تمرکز کنيد.

در هر شرايطي تلاش کنيد تا به يک ترکيب متعادل از رسانه هاي مختلف براي ابلاغ پيام دست پيدا کنيد. اين کار شناخت مشتريان نسبت به کسب و کارتان را افزايش داده و تاثير پيامتان را چند برابر مي کند.


25 دسامبر 2010, 13:57
مشخصات شخصی
مشاهده پست های قبلی:  نمایش بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ یک پست ] 

افراد آنلاین

کاربران حاضر در این تالار: - و 3 مهمان


شما نمی توانید در این تالار موضوع جدید باز کنید
شما نمی توانید در این تالار به موضوع ها پاسخ دهید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را حذف کنید
شما نمی توانید در این تالار ضمیمه ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
 cron
Powered by phpBB © phpBB Group
تبادل لینک | تماس با ما | دریافت قیمت کالاهای معامله شده از طریق ایمیل | تبلیغات در سایت | قیمتهای روزانه کالاهای پایه ایی در سایت | نقشه سایت | صفحه اصلی سایت | مقالات سایت


تمام حقوق برای سایت بورس کالا محفوظ است. نقل و استفاده از مطالب سایت  بورس کالا فقط با ذکر نام و لینک آدرس سایت بورس کالا مجاز است.
نوشته ها و نظرات کاربران سایت ، نظر شخصی افراد بوده و لزوما مورد تایید سایت نیست
توجه : سایت بورس کالا ، یک سایت مستقل و خصوصی بوده و ارتباطی با شرکت بورس کالای ایران ندارد