بازدید کننده گرامی! خوش آمدید. جهت دسترسی به تمام امکانات تالارهای گفتگو، لازم است با نام کاربری خود وارد شوید و اگر ثبت نام نکرده اید، ثبت نام نمایید. جهت ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
 
راهنمایی: برای انتخاب تالار مورد نظر و مشاهده مطالب مرتبط با موضوع خود ، به صفحه اصلی تالارهای گفتگو بروید.
مشاهده آنلاین تابلو معاملات بورس کالا

 

 

آمار معاملات و اخبار مهم بورس کالا از طریق ایمیل
تاریخ امروز 19 نوامبر 2017, 08:22




پاسخ به موضوع  [ یک پست ] 
 آيا بنرهای شما با مشتريانتان ارتباط برقرار مي كنند ؟ 
نویسنده پیام
آواتار کاربر

عضو: 18 فوریه 2008, 13:41
پست ها: 47
تبلیغات بنر تاكنون از محبوبترین و شایعترین اشكال تبلیغات اینترنتی بوده است . تقریبا هر web site انواع گوناگونی از تبلیغات بنر را دارا می باشد. اما نشریات و رسانه ها بر این باورند كه تبلیغات بنر هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد .
در حقیقت تبلیغات بوسیله بنر حرف هایی برای گفتن دارند. تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبكه هایی كه مالكینشان درك درست و كاملی از تبلیغات بنر ندارند، باشند. بنرهایی كه بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار كنند ، جزو موفقترین بنرها محسوب می گردند .
در اینجا عواملی كه منجر به كلیك افراد بر روی تبلیغات Banner می گردند ، ذكر شده است.

• تنها با بازار مورد نظرتان ” ارتباط “ برقرار كنید

قصد دارید چه كسانی روی تبلیغات Banner شما كلیك كنند ؟ بازارهای مورد نظرتان ! در صورتیكه بوسیله تبلیغ بنر بر بازار مورد نظرتان تاكید ننمایید ، مقدار زیادی از سرمایه و زمان خود را تلف کرده اید. هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثیر گذارتر خواهد بود. هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید كه احتمال خرید آنچه كه شما ارائه می دهید وجود ندارد! شما محصول یا خدمتی را دارید كه بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتی خود را با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری كسب خواهید نمود.

ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست ، ایجاد انگیزه نمایید.
یكی از عوامل كلیدی در تبلیغات Banner ، این است كه شما با مشتریان كنونی و آتی خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید.در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت برداشته اید.
سعی كنید مانند مشتریانتان فكر كنید.به این مساله به طور دقیق و عمیق بنگرید.طرح سوالاتی نظیر:
قصد عرضه چه جیزی را دارید ؟
خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
نیازهای آنها شامل چه چیزی میشود ؟
علایق و محركهای وسوسه انگیزی كه مشتریانتان در جستجوی آنها می باشند ، چیست ؟
واكنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات Banner چست ؟
آیا میتوانید از تاكتیكهای مشابه برای تبلیغات Banner تان استفاده نمایید ؟
به شما کمک می کند در طراحی بنر خود موفق تر عمل کنیدو با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید.
سعی كنید تبلیغ Banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید.

• انتقال یك نیاز فوری
لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات Banner تان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما میبایست به گونه ای باشد كه ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی كه بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ Banner شما جذب نماید.
باید آنچه را كه مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارایه نمایید.
آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایتها منصرف شده و به سایت مورد اشاره Banner تان ، مراجعه نمایند .
عباراتی نظیر ” الان كلیك كنید ” اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید كه چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد!
عباراتی مانند ” مزایای ویژه برای اولین مشتریان! ” یا ، ” با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یك محصول رایگان دریافت نمایید ! ” ترفند خوبی به نظر می رسد .
با بكار گیری اینگونه ایده ها در تبلیغ Banner تان قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ Banner خودرا افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش كلیك هایتان باشید .
در صورت بكار گیری اینگونه عوامل مكمل در استراتژی بازاریابی بنری خود، به زودی شاهد افزایش كلیك ها و منافع تان خواهید بود .

_________________
مقاله های من از مجموعه 1000 مقاله رایانه انتخاب شده
جمع آوری این مقالات از منابع مختلف اینترنت و همچنین کتابهاست
این مجموعه در آینده به صورت کتاب الکترونیک منتشر خواهد شد.


20 جولای 2008, 10:38
مشخصات شخصی
مشاهده پست های قبلی:  نمایش بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ یک پست ] 

افراد آنلاین

کاربران حاضر در این تالار: - و 7 مهمان


شما نمی توانید در این تالار موضوع جدید باز کنید
شما نمی توانید در این تالار به موضوع ها پاسخ دهید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در این تالار پست های خود را حذف کنید
شما نمی توانید در این تالار ضمیمه ارسال کنید

جستجو برای:
پرش به:  
 cron
Powered by phpBB © phpBB Group
تبادل لینک | تماس با ما | دریافت قیمت کالاهای معامله شده از طریق ایمیل | تبلیغات در سایت | قیمتهای روزانه کالاهای پایه ایی در سایت | نقشه سایت | صفحه اصلی سایت | مقالات سایت


تمام حقوق برای سایت بورس کالا محفوظ است. نقل و استفاده از مطالب سایت  بورس کالا فقط با ذکر نام و لینک آدرس سایت بورس کالا مجاز است.
نوشته ها و نظرات کاربران سایت ، نظر شخصی افراد بوده و لزوما مورد تایید سایت نیست
توجه : سایت بورس کالا ، یک سایت مستقل و خصوصی بوده و ارتباطی با شرکت بورس کالای ایران ندارد